Співак Владислав III місце у VII конкурсі

Система знижок, промокодів та акцій як інструмент у завоюванні прихильності на просторах інтернету Сучасні тенденції в інтернет торгівлі Останнім часом…

Читати далі
Лобуренко Віталій III місце у VII конкурсі

Як Covid-19 вплинув на інтернет-маркетинг? Вступ. Хвороба COVID-19, яка виникла у 2019 році i поширюється світом, не відступає i вносить…

Читати далі
Ковальов Ростислав I місце у VII конкурсі

Нове авто VS б/в авто: переваги та недоліки під час вибору транспортного засобу Перед вами постало «питання ребром» – новий…

Читати далі
Драпій Олексій III місце у VII конкурсі

Нове авто VS б/в авто: переваги та недоліки під час вибору транспортного засобу Вічне питання для людини, котра бажає стати…

Читати далі
Ковальов Дмитро III місце у VI конкурсі

Онлайн-продажи: тактики думающего покупателя или на что стоит обратить внимание Охрана – отмена! Полная корзина, но пустой кошелек. Как включить…

Читати далі
Слюсар Максим III місце у VI конкурсі

ТРЕКІНГОВИЙ СЕРВІС ЯК ДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОНЛАЙН-ПРОДАЖ   Вступ. Розвиток сучасних технологій не стоять на місці, а розвивається динамічно і…

Читати далі
Ожго Назар II місце у VI конкурсі

Роль трекінгових сервісів на сучасному ринку онлайн-продажів Частка ринку електронної комерції невпинно зростає (див. рис. 1.).  Всього лиш декілька років…

Читати далі
Нагорний Павло I місце у VI конкурсі

Онлайн-продажі: тактики думаючого покупця або на що варто звернути увагу Нині всі сфери людського життя мають відчутний вплив коронавірусної пандемії….

Читати далі
Доманський Дмитро I місце у VI конкурсі

Сучасний ринок авто в Україні: тенденції та перспективи розвитку   Варто почати з того, що мені випала нагода писати цю…

Читати далі
Васильєва Надія II місце у VI конкурсі

Сучасний ринок авто в Україні: тенденції та перспективи розвитку На сьогоднішній день більша частина промисловості України зазнає значного занепаду. Особливий…

Читати далі