Ковалёв Ростислав I место в VII конкурсе

Нове авто VS б/в авто: переваги та недоліки під час вибору транспортного засобу Перед вами постало «питання ребром» – новий…

Читать далее
Драпий Олексей III место в VII конкурсе

Нове авто VS б/в авто: переваги та недоліки під час вибору транспортного засобу Вічне питання для людини, котра бажає стати…

Читать далее
Слюсар Максим III место в VI конкурсе

ТРЕКІНГОВИЙ СЕРВІС ЯК ДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОНЛАЙН-ПРОДАЖ   Вступ. Розвиток сучасних технологій не стоять на місці, а розвивається динамічно і…

Читать далее
Ожго Назар II место в VI конкурсе

Роль трекінгових сервісів на сучасному ринку онлайн-продажів Частка ринку електронної комерції невпинно зростає (див. рис. 1.).  Всього лиш декілька років…

Читать далее
Нагорный Павел I место в VI конкурсе

Онлайн-продажі: тактики думаючого покупця або на що варто звернути увагу Нині всі сфери людського життя мають відчутний вплив коронавірусної пандемії….

Читать далее
Ковалёв Дмитрий III место в VI конкурсе

Онлайн-продажи: тактики думающего покупателя или на что стоит обратить внимание Охрана – отмена! Полная корзина, но пустой кошелек. Как включить…

Читать далее
Доманский Дмитрий I место в VI конкурсе

Сучасний ринок авто в Україні: тенденції та перспективи розвитку   Варто почати з того, що мені випала нагода писати цю…

Читать далее
Васильева Надежда II место в VI конкурсе

Сучасний ринок авто в Україні: тенденції та перспективи розвитку На сьогоднішній день більша частина промисловості України зазнає значного занепаду. Особливий…

Читать далее
Юренко Алина II место в VI конкурсе

Онлайн-продажі: тактики думаючого покупця або на що варто звернути увагу Сучасний ринок характеризується особливо широкою різноманітністю та доступністю товарів і…

Читать далее
Цветана Миколюк III место в VI конкурсе

СУЧАСНИЙ РИНОК АВТО В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ Автомобільний ринок України є одним з розвинутих секторіввітчизняної економіки. Дослідження тенденційта…

Читать далее